•  

          Erasmus+ 2020

           

                • Všeobecné informácie o projekte

           

          Názov projektu:      Inovácia školského vzdelávania

                                           The Innovation of School Education

           

          Kľúčová akcia: Vzdelávacia mobilita jednotlivcov

          Akcia: Mobilita učiacich sa a zamestnancov

          Schválený grant: 31 060,- EUR

          Hostiteľské organizácie :    ENGLISH MATTERS S.L.

                                                         QUARTER MEDIATION

                                                         LABORATORIO DEL CITTADINO

                                                         EUROPASS SRL

                                                         KOIN.S.EP INTERACT

           

          Počet účastníkov: 14

           

          Výsledky kvalifikácie: certifikáty, europass mobility

          Výsledky projektu:

          • účastníci získali viac vedomostí o používaní sociálnych médií ako nástroja vzdelávania, posilnili aktívne zapojenie žiakov do vyučovacieho procesu a zlepšili vzájomnú komunikáciu medzi učiteľmi a žiakmi
          • účastníci získali prehľad o začlenenení nástrojov IKT do každodenného vyučovania, ktoré podporujú tvorivosť, spoluprácu a motiváciu študentov k procesu učenia
          • oboznámili sa s inovačnými metódami výučby založenými na medzikultúrnom dialógu a na medzisektorovom prístupe “ (vzdelávanie, výskum, inovácie)
          • prostredníctvom výmeny príkladov dobrej praxe medzi účastníkmi získali povedomie ako vhodne používať hru, tímovú a skupinovú prácu, projektové vyučovanie vo vzdelávaní, prípadne ako ich kombinovať s tradičnými metódami vyučovania
          • účastníci sa naučili pracovať v skupinách, otestovali rôzne nástroje a zdieľali príklady ich použitia v triede. Techniky získané v kurze umožnia učiteľom, aby viac vyučovali pre svojich študentov, čím sa zefektívni vyučovanie
          • účastníci kurzu sa naučili ako navrhovať a dohliadať na herné činnosti, využívať hru ako výrazový nástroj, ktorý zvyšuje spontánnu tvorivosť, používať hry na stimulovanie schopností sebavyjadrenia a sebavedomia žiakov, ako riešiť konflikty a podporovať spoluprácu v triede, riadiť a znižovať nerovnosti medzi žiakmi